Voy a Viajar! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Jacolien - WaarBenJij.nu Voy a Viajar! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Jacolien - WaarBenJij.nu

Voy a Viajar!

Door: Jacolien

Blijf op de hoogte en volg Jacolien

28 December 2016 | Nederland, Amersfoort

Hola!

Ik vertrek vanavond naar Santiago!
Ik zal in totaal 8 weken gaan reizen door Chile en Argentina. De eerste week reis ik alleen en daarna ga ik 5 weken rondreizen van Santiago naar Buenos Aires met een internationale groep en daarna mag ik nog twee weken reizen door Argentina.

Ik kreeg van veel mensen de vraag of ik nog een blog zal bijhouden en dacht eerst alleen via Facebook berichtjes te sturen, maar niet iedereen heeft dit, dus snel nog even een blog aangemaakt. Ik heb niet alle mailadressen van iedereen en wil niet onnodig mensen spammen met mijn berichtjes. Dus daarom het verzoek zelf je mailadres toe te voegen als je een signaal wil krijgen dat ik een bericht heb geplaatst.

Saludos Jacolien

  • 28 December 2016 - 09:18

    Loes Ten Klooster:

    De fantastische reis gaat beginnen Lang voor gespaard, lang naar verlangd en nu de laatste uren thuis. Ik wens dat je geniet van de prachtige landschappen, de ontspannen momenten, de mooie mensen en fijne gesprekken. En ... we hadden/hebben een mooi kwaliteitsavond / nacht / dag samen. Ook een mooi moment. Samen de stoel uitgezocht... met de app Flight Aware " vlieg" ik met je mee en geniet ik een beetje mee. Heb een mooie reis met straks heerlijke herinneringen voor altijd. XXX hug hug hug mama.

  • 28 December 2016 - 09:59

    Carla:

    Heel veel reisplezier en geniet van alle wat je meemaakt. Ik geniet graag mee!!

  • 28 December 2016 - 10:12

    Karolien:

    Ik wens je een super duper reis!! Wat een top ervaring zal dat worden!! Safe travels and see you in 2017!! Xxx

  • 28 December 2016 - 10:41

    Zusje:

    Heel veel plezier lieve zus van mij :) ksj

  • 28 December 2016 - 13:37

    Marijke Meijer:

    Nog even, dan reizen we samen naar Schiphol. Ga jij aan de reis beginnen waar je zo naar uitkijkt. Wij kijken uit naar je reisverslagen. We wensen je veel genoegen! Tot zo. Liefs van Koos en Marijke

  • 28 December 2016 - 16:43

    Wendy:

    Je stapt bijna in het vliegtuig.alles thuis geregeld en nu alles los laten en genieten van je reis.
    Ik ben benieuwd naar je verhalen foto's.
    Doe voorzichtig en vooral genieten genieten en genieten.
    Xoxo

  • 29 December 2016 - 00:05

    Sandra:

    Ga genieten tot de max!!

  • 02 Januari 2017 - 12:18

    Myrthe:

    Hi, De eerste dagen goed doorgekomen. Volgens mij wel, foto's van het nieuwjaarsfeestje zagen er goed uit! Ik word graag op de hoogte gehouden van wat jij allemaal uitspookt daar. Enjoy! X

  • 03 Januari 2017 - 14:46

    Paula:

    Hi jacolien

    Wat een gave reis ga je maken! Heerlijk om mee te kunnen genieten van de avonturen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacolien

Actief sinds 28 Dec. 2016
Verslag gelezen: 469
Totaal aantal bezoekers 103154

Voorgaande reizen:

27 December 2016 - 21 Februari 2017

Argentina u Chile

Landen bezocht: